Arhiv novic

Liga za starše – polfinale in tekma za 3. mesto

Liga za starše se nadaljuje. Tokrat sta na vrsti polfinalni tekmi in takoj potem tudi že tekma za tretje mesto. Polfinalni tekmi se igrata v ponedeljek 22.4. ob 19:30. Na enem igrišču igrata U8 : U15 Črni, na drugem pa U10 : U9. Takoj za tem se bosta ob 20:05 poraženi ekipi v polfinalnih tekmah […]

Vse naše člane vabimo na 37. tek in pohod po mejah krajevne skupnosti Drenov Grič – Lesno Brdo, ki bo v četrtek, 2. maja 2019. Več informacij dobite na vabilu in na spletni strani Športnega društva Dren. Ekipa NK Dren Vrhnika

Ponedeljek, 1.4.2019: Začelo se je. Odigrani sta bili prvi dve tekmi lige za starše. Na eni tekmi je ekipa U10 prepričljivo s 5:1 premagala ekipo U8. Na drugi je bilo precej bolj napeto. Ekipa U9 je povedla s 3:1 proti ekipi U15 Črni. Sledil je preobrat in zmaga ekipe U15 Črni 4:3. Navijačev ob […]

Spoštovani starši, tudi letos prirejamo največji klubski dogodek in sicer 2. Cankarjev turnir 2019, ki bo potekal 18. in 19. maja 2019 za selekcije U9, U10 in U11. Brez vaše pomoči nam ne bo uspelo, zato Vas naprošamo, da v svojih podjetjih povprašate oz. pridobite kakšna sponzorska/donatorska sredstva za srečelov na turnirju. Skupaj lahko […]

V klubu je veliko aktivnosti usmerjenih že v naslednjo sezono. Imamo tudi tekmovalne cilje, predvsem v selekcijah od U13 naprej. Trenutno so pri vseh teh selekcijah za naslednjo sezono odprte še vse možnosti v kateri ligi bo igral naš klub. Nova prvenstva se začenjajo: 1. SNL U15 zahod in 2. SNL U17 in U19 […]

Vrnili smo se brez poškodb, le utrujeni in zadovoljni. Bilo je veliko smeha, zabave in nogometa. Namen priprav je v osnovi druženje in povezovanje ekipe, saj se med njimi tvori prijateljska vez, ki je iz leta v leto močnejša. Tudi če nam je vreme malo prekrižalo načrte, so vse selekcije izvedle načrtovane nogometne vsebine. […]

V soboto sem si ogledal našo ekipo U11 v Klečah, kjer so imeli zaključek turnirja. Ekipa je igrala proti NK Olimpija. Vstopil sem v dvorano, pogledal igrišče, ter si našel mesto, kjer bom pogledal tekmo. Rad si jo pogledam sam, zato sem šel na drug konec dvorane, kjer nisem poznal nobenega starša. Tako da […]

Odhod avtobusov iz Čateža za povratek na Vrhniko je predviden za 13:00-13:30. Današnji urnik: Starejše skupine: zajtrk, trening 8:30-10:00, tuš, praznjenje sob do 11:00 (stvari se pustijo pri recepciji), sendvič ob 12:00, odhod ob 13:00-13:30 Mlajše skupine: zajtrk, pospravljanje in praznjenje sob (stvari se pustijo pri recepciji), trening 10:30-12:00, sendvič, odhod ob 13:00-13:30. Zadnja informacija: prihod na […]

Pričakovali smo mrzlo in deževno jutro, a sneg nas je povsem presenetil. Danes smo uporabili plan B in smo z vsemi selekcijami obiskali zimsko Termalno riviero Čatež. Bazeni, tobogani, srfanje, džakuzi… vse in še več. Gostje so si oddahnili, ko smo odšli na kosilo 😁. Popoldanski trening bomo izvedli v vsakem primeru, saj so […]

Pogoji so idealni. Nekaj utrinkov s prvega današnjega treninga. Prvi trening je opravljen. Medtem so se fantje že vselili v sobe in se odpravili na kosilo.

Selekcije U9 do U13 so prispele v Čatež. Igralci so se že odpravili na prve aktivnosti. Najprej je na vrsti prvi trening, potem sledi kosilo.

Objavljen je nov spomladanski urnik treningov, ki velja od vključno 18.3. dalje. To je urnik, ki bo predvidoma veljal do konca te sezone, torej do konca junija. Vmes bodo le delni popravki pri nekaterih selekcijah zaradi podaljševanja dneva. Treningi v telovadnicah so za to sezono zaključeni, zdaj se vse aktivnosti, razen delno pri vrtcu, […]