U7 – Individualni treningi

 

Zaradi trenutno veljavnih izrednih razmer smo se odločili, da vsaj za obdobje do konca marca pripravimo zbirko individualnih treningov. Tako bomo nekako nadomestili izgubljene termine in hkrati malo zaposlili naše fante. Popolnoma se zavedamo, da nimate vsi doma ali v okolici idealnih razmer za treniranje nogometa, zato smo poskusili zadevo izpeljati na čim bolj preprost način.

Edin »obvezni« pripomoček je žoga, vse ostalo se bo dalo rešiti z malo improvizacije in dobre volje. Individualnih treningov bo toliko, kolikor bi imeli drugače rednih vadb. To sicer ne pomeni, da se jih mora izvajati točno na ta dan. Prav tako se jih seveda lahko izvede tudi večkrat. Po principu vaja dela mojstra je to zelo dobrodošlo. To še posebej velja za določene vaje navajanja na žogo (žongliranje, različno vodenje, poigravaje z žogo med nogami ipd.).

Pri starostni skupini U7 se od otrok še ne more pričakovati, da bi lahko te vaje izvajali popolnoma samostojno. Zato je zaželena pomoč staršev, predvsem v obliki posredovanja informacij in moralne podpore. Da pa vam to še malo olajšamo, bomo navodila posneli v obliki kratkih filmčkov, kjer bodo posamezne vaje predstavljene na kar se da nazoren način. Pri tem pa samo opozorilo, da bo vse narejeno malo po domače, ker tako zadevo delamo prvič.

Vsi treningi so razdeljeni v tri sklope: ogrevanje, dinamične vaje z žogo in statične vaje z žogo. Potrebno je tudi omeniti, da se na posnetkih vaje samo demonstrira, ko sami izvajate trening se morate nujno držati navodil glede minimalnega števila ponovitev, pri statičnih vajah z žogo pa vadimo toliko časa, da zadevo obvladamo. Vse skupaj bi moral en individualni trening trajati vsaj približno 30 minut, kar vključuje tudi premore za hidracijo med vsakim izmed treh sklopov. Videoposnetke boste prejeli na vaše elektronske naslove vsak teden.

trene Jošt Mravljak

Copyright © NK Dren Vrhnika 2017 Izvedba: Erpium.com Erpium